Hvem er jeg?

Jeg er mor til August, som vi i juni 2020 får bekræftet er særligt sensitiv. Jeg prøver nu at uddanne mig til sensitiv mor, så jeg kan give ham de absolut bedste betingelser. Jeg ved pt. Ikke så meget, men vil her forsøge at dele i mens jeg lære. Derfor er jeg heller ikke ekspert og kan lave fejl, både i det jeg beskriver og fortæller herinde, selv om jeg gør mig umage for at have styr på fakta. 

Jeg tænker at dele vores udvikling og læring, som vi selv går igennem det. Der vil derfor være ting der er øjebliksbilleder og ikke nødvendigvis ting der fast er sådan.

Derudover...

Jeg er 33 år, gift på femte år, men vi har været kærester i snart femten år.

Jeg er bogsamler, boglæser og butikschef i en boghandler. Jeg har mere end 1000 bøger, de er sorteret efter farve og jeg kan med stor garanti fortælle dig farven på en bog ud fra titlen (I min samling forståes, du kan ikke bare nævne en random titel)

August er vores første barn og vi planlægger ikke at få flere. Han tog to år at lave, han brugte 39 uger på at blive færdig bagt og det tog 72 timer og to pres at få ham ud. Han er et kærlighedsbarn på alle leder og kanter og uanset hvor hård en start vi har haft er vores liv bedre pga. Ham.

Jeg har en bachelor i communication design, men har aldrig brugt den til andet end hobby, da jeg kort efter begyndte i en boghandler og ligesom er blevet hængende.

Vi bor i København på indre Nørrebro. Min mand er fra Jylland og jeg fra Nordsjælland, vi elsker at bo i byen og planlægger ikke at forlade den.

Jeg er en helt masse mere end det, men det må komme med tiden.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Sådan sover mit barn

Ammestop

Instagram arkiv #6