Instagram arkiv #6



22.02.20

Gad vidst hvor længe mit menneske har brug for den helt nære kontakt i søvnen? .
.
Lige nu, i det her nu nyder jeg det nærer.
.
Men jeg syntes også tit det er svært.
.
Jeg havde ikke forestillet mig at jeg stadig skulle have min baby så meget på mig når han rundede syv måneder.
.
Men han har brug for det nærer.
.
Og det er okay.
.
Nogen dage er det svært. Nogen dage vil jeg bare have min krop for mig selv.
.
Nogen dage har jeg smerter og burde hvile.
.
Jeg troede babyer kunne lære alt.
.
Jeg troede børn der ikke ville sove i barnevogn og vugger, havde forældre der ikke prøvede hårdt nok.
.
Vi har prøvet.
.
Men vi vil ikke accepterer han græder sig i søvn.
.
Vi vil ikke accepterer torden gråd for en barnevognslur.
.
Så vi vikler og svøber og putter ved brystet og det er alt sammen helt okay.
.
Og lige nu, i det her nu nyder jeg det.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Sådan sover mit barn

Ammestop